poniedziałek, 22 września 2014

COMEBACK

Witam ponownie wszystkich!
Chciałam powiedzieć, że rozpoczęłam już pracę nad trzecią częścią JxL.
Chwilowo jestem przytłoczona szkołą i innymi formami marnowania czasu których szczerze nienawidzę, więc czasu na pisanie zbytnio nie mam.
Ale jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli już w styczniu opublikuję pierwsze trzy rozdziały nowej części.
Dziękuję wszystkim za to, że wchodzą na mojego bloga. Naprawdę nie spodziewałam się, że ktokolwiek będzie to czytał. Mimo, że nie zostawiacie komentarzy, wyświetlenia mówią same za siebie. (pozdrawiam gości z USA Niemiec, Francji, Wenezueli i Rosji ^_^)
Do zobaczenia w styczniu
Kasamiyo

3 komentarze:

  1. Zacznijmy od samego początku i sedna sprawy.
    Motyw z Jeff'em the killer'em jest dość ciekawym tematem, a opisanie tego, jak się w kimś zakochuje - Nie lada wyzwaniem (w końcu to morderca, a jak wiemy wielu z nich nie ma uczuć). Creepypaste miałam okazję przeczytać dosyć niedawno i powiem szczerze, że nie wzbudziła we mnie strachu, ale napad śmiechu. Nie mi to oceniać. Do wielkiego Fandomu tej postaci nic nie mam, bo sam Jeff jest naprawdę bardzo ciekawą postacią, a to w jaki sposób go przedstawiłaś, czyli jako uroczego, nieporadnego psychopatę z lekką depresją (śmierć brata) jest naprawdę godne polecenia. Chodź nie on sam jest w tej historii, to jego charakter został najciekawiej przedstawiony. Bardzo przypadł mi do gustu także Eyeless Jack i jego fobia na jedzenie ludzkich nerek. Każda z postaci jest rozbudowana i nie zachowuje się prawie tak samo, czyli - zabija, zabija i jeszcze częściej zabija (jak w niektórych opowiadaniach tego typu.) Lilith nie przejęła się nawet trochę śmiercią swoich rodziców, ale w sumie trochę się nie dziwię, w końcu pozbawili ją płodności.

    Co do fabuły. Trochę mnie zdziwiło, że w bodajże szóstym rozdziale uprawiali seks, a potem zachowywali się tak, jak gdyby nigdy nic się nie stało xD (bynajmniej tak mi się zdawało) Oprócz tego i kilku małych błędów, których nie będę wspominać jest wyśmienicie i podoba mi się rozwój fabuły.

    Twój styl pisania jest na wysokim poziomie, a dialogi są poprawnie prowadzone, co czyni FanFick miłym dla oczu. Staraj się tylko tworzyć dłuższe rozdziały, opisy uczuć i miejsc, oraz zwolnić troszku z fabułą.

    Fabuła : 9,5 / 10
    Bohaterowie : 10 / 10
    Styl pisania : 9 / 10
    Ogólna ocena wszystkiego : 8,9 / 10

    Życzę miłego wieczoru i czekam na kontynuację. :)

    ~Zielony Długopis

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro już zabrałam się za odpisywanie na komentarze to chciałabym Ci podziękować za tę obszerną recenzję. Powinnam w sumie częściej przemawiać z tej drugiej strony bloga, ale ludzie śmieją się, że każdemu za wszystko dziękuję i nie potrafię nawiązać normalnej rozmowy ^_^

    OdpowiedzUsuń