środa, 8 października 2014

Kolejne małe ogłoszenie w sprawie comebacku

Być może jeszcze na to za wcześnie, ale przynajmniej dużo osób to przeczyta.
Termin come backu ustaliłam sobie na trzeci stycznia o 03.03 po południu. Pisania jeszcze przede mną sporo bo mam dopiero jeden (!) rozdział, a pierwszego dnia chcę opublikować trzy.

Skoro robię kolejny post informacyjny, to chciałabym przy okazji podziękować za to, że JxL przekroczyło 1000 wyświetleń (jeśli chcecie możecie to sprawdzić na samym dole). Kiedy zaczynałam tu publikować liczyłam na co najwyżej trzydzieści, a więc to dla mnie ogromna radość widzieć aż takie zainteresowanie, mimo że jestem dopiero początkująca.

Kasamiyo

9 komentarzy:

  1. Też czekam i mam pytania.
    1. Czy można reklamować swoje blogi komentarzach?
    2. Czy reklamowałaś bloga?
    Czekam na odpowiedź~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, nie mam nic przeciwko podawaniu linków do swoich blogów (byle nie sto razy pod jednym rozdziałem). Jeśli zebrałoby się tego trochę, mogłabym utworzyć podstronę typu "polecane" czy coś w tym stylu. Ja swojego bloga nigdy jeszcze nie reklamowałam.

      Usuń
    2. Oo, odpisałaś mi. *-* Twój blog jest naprawdę świetny, różni się od innych. Miesza się z normalnym życiem. I ogółem nie mogę się doczekać comeback'a. Szkoda, że jest tak późno.
      Ja osobiście też lubię Jeffa oraz inne creepy pasty ^^
      Tutaj mój amatorski blog, na zabicie czasu, myślę, że będzie choć w połowie dobry jak Twój :)
      http://love-madnesss.blogspot.com/

      Usuń
  2. Kasamiyo, mam pytanko. Jeżeli byś zdążyła uwinąć się z tymi trzema postami opublikowałabyś je wcześniej, np. pod koniec grudnia? Czy zgodnie z ustaloną datą? :) Tak wiem, ciekawska jestem. Mimo to zapraszam także na mojego małego bloga http://mairess.blogspot.com który dopiero się rozwija, miałam ich wiele, a szablon ciągle do poprawek. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, na pewno odwiedzę wszystkie, jakie mi tu podaliście. Co do tego, to myślę, że jednak zacznę z powrotem publikować trzeciego stycznia, zgodnie z planem. Wszystko jest już gotowe, ale chciałabym to jeszcze przejrzeć parę razy na spokojnie, poprawić błędy, dopisać trochę, no i zajmie to trochę czasu. (pomijając jeszcze kilka dni walczenia z nerwami hehe)

      Usuń
    2. Rozumiem. Czekam z niecierpliwością. :D W międzyczasie zajmę się swoimi postami i może zaczerpnę trochę świeżości, kiedy zaczniesz swoje publikować ponownie. :3

      Usuń
  3. Jak znalazłem tytuł to myślałem że to znowu jakaś marna historyjka na 5-10 minut czytania ale powiem szczerze że niemoge sie doczekac kontynuacji a przy okazji mogłabyś dodac czasami jakieś urywki rozdziałów. Mam taką wyobraźnie że to widziałem przed oczami i spodobała mi sie ta historyjka. Też chciałbym miec takiego kumpla jak jeff albo jack. Mimo wszystko 10/10 ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasta fajna ale jak myśle na to czekac to sie załamuje ale co tam ogulna historia 10/10 I mam nadzieje na przyspieszenie daty wydania ;)

    OdpowiedzUsuń