środa, 28 stycznia 2015

Podsumowanie stycznia + coś jeszcze

Tak więc na początek dziękuje wszystkim moim czytelnikom (lub też Miyozom jak to sobie Sasza uroił)
W styczniu liczba wyświetleń przekroczyła 2400. STYCZEŃ SIĘ JESZCZE NIE SKOŃCZYŁ!!! Jest to dla mnie szok i ogromna radość, bo pamiętam, że kiedyś musiałam pracować na tyle wyświetleń przez trzy miechy. Co więcej już sześć razy liczba wyświetleń w jednym dniu przekroczyła setkę, a komentarzy razem zebrałam 114. Wyświetlenia zaobserwowałam w piętnastu krajach świata i dzięki temu poszerzyłam swoją znajomość geografii bo dowiedziałam się gdzie leży Bangladesz ^_^
Cieszę się, że comeback się powiódł i spełnił swoje zadanie. Kiedy planowałam część trzecia bałam się, że nie zdołam utrzymać poziomu i wyjdzie taka "Moda Na Sukces". Ale jednak jesteście wyrozumiali i kochani ^_^ Tak wiec dziękuję za to, że poświęcacie swój czas aby poczytać JXL (np o trzeciej rano).
A teraz dodatek czyli
Pytania które każdy czytelnik zadaje sobie po cichu.

1. Skoro chciałaś zrobić FAQ to czemu o tym nie napisałaś?
Nie musiałam. Podczas gdy Wy czytacie o Jefficzku, Slendreman wnika w Wasze umysły.

2.Dlaczego rozdziały są takie krótkie?  
To chwyt marketingowy. Internet przyzwyczaił nas do krótkich, zwięzłych tekstów i takie przyciągają największe zainteresowanie. Dzięki temu mam szansę zdobyć czytelnika, który na widok tradycyjnej książki krzywi się z niesmakiem.

3. Będzie czwarta część  JXL?
 Raczej nie. Na początku miałam pomysł żeby zrobić Jeffowi i Lilith dziecko (Jake woods) ale w końcu uznałam, że to by było za bardzo naciągane.Byłoby tam zero morderstw, chyba że skupiłabym się na tym całym Jake'u i opisała jego życie....
NIE ZMUSICIE MNIE DO TEGO

4. Którą postać najbardziej lubisz?
Trudno wybrać jedną bo w sumie towsik /nlfvn,.mkL/,
NAJBARDZIEJ LUBIEM LYLYT BO LYLYT JEST FAJNA I MA ŁADNE WŁOSY I LUBI JEFFA. UWARZAM RZE LYLYT JEST NAJLEPRZA I POWINIEN BYĆ ROZDZIAŁ TYLKO O LYLYT BO LYLYT JEST NAJFAJNEIJSZOM POSTACIOM W TEJ CHISTORII ZARAZ PO JEFFIE. TO JA SIEM JUSZ PORZEGNAM DOWIDZENIA WAM I TO PISAŁA KASAIMIKJO A NIE JEFF!!!

4 komentarze:

  1. A zrobisz jeszcze jakieś 2-4 rozdziały 3 części? Bardzo ładnie PROSZE !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! Część trzecia nie jest jeszcze ukończona. To podsumowanie stycznia, a nie całego comebacku. Nie mogłabym tak urwać w środku fabuły.

      Usuń
    2. O matko to rewelacyjnie! No więc bardzo jestem podekscytowana co się będzie działo w next rozdziałach. Naprawdę jesteś utalentowana. Przez ciebie polubiłam czytać bez kitu xd

      Usuń
  2. Tak Jeff, wmawiaj sobie że to pisała Kisamiyo :)

    OdpowiedzUsuń