wtorek, 31 marca 2015

Pytanie do Was

Okazało się, że jednak nie będę robić dodatku "JXL 20 lat później". Dlatego mam do Was wszystkich pytanie. Może macie pomysł na dodatek, który powinien się tu znaleźć? W sumie mam je nadal pisać, czy raczej wszystkie wątki zostały wyjaśnione? Bardzo miło pisze mi się o świecie JxL i teoretycznie mogłabym go rozbudować o parę spraw (tak jak to robiłam dotychczas) ale nie mam już pomysłów. Jeśli więc:
-Macie pomysł na kolejny dodatek
-przeczytaliście całą historię i widzicie że coś zostało niewyjaśnione
-chcielibyście dowiedzieć się więcej o losach jakiejś postaci
PISZCIE TU ^_^

EDIT 21:14
 Niespodzianka!
Jak wam się podoba pomysł podwójnego comebacku????

12 komentarzy:

  1. Możesz zrobić dodatek podzielony na dużo części i nazwać go seria 4, a opublikować w lecie razem ze swoim comebackiem

    OdpowiedzUsuń
  2. AHAHAHA taaaaak taaaak taaak takkkk kontynuacjha

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko jak ja się cieszę! Super, że zrobisz czwartą część

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaczę ze szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Kasamiyo tego trolla

    OdpowiedzUsuń
  6. LUDZIE TO PRIMA APRILIS XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasamiyo? Zauważyłaś może że od drugiego komentarza kolejne pięć jest wysłane o tych samych godzinach? Ktoś się napracował :P

      Usuń
    2. No wiem. XD Spam radością. Albo alzhaimer i zapominał że już dodał albo parkinson i trzęsła mu się ręka.

      Usuń
  7. Nwm... Może wyjaśniłabyś kwestię tego czy Liu i Veronica byli potem razem? Albo jak Masky i Hoodie stali się Proxy? Bo w sumie to nikt nie wie a ja wiem ze Ty uknułabyś jakąś mądrą teorię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wierzę, że będzie kontynuacja JuPIII No ale z drugiej strony tyle czekać!

    OdpowiedzUsuń